Všeobecné obchodní podmínky stránky Levně po světě pro poskytování služeb on-line

Podnikatel Filip Komínek, IČO: 192 67 096, se sídlem, Milánská 461, Horní Měcholupy, Praha 15 (dále jen „Provozovatel“) jakožto provozovatel webových stránek na adrese cestujlevneposvete.cz (dále jen „Web“) upravuje v souladu s ustanoveními § 1751 odst. 1 a § 2079 a násl.  zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění (dále jen „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě Smlouvy o poskytování služeb uzavírané prostřednictvím Webu mezi Provozovatelem a zákazníkem Webu (dále jen „Zákazník“). 

Ustanovení Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy

(dále jen „Podmínky“).

1. Předmět podmínek

1.1. Na základě těchto Podmínek vzniká smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem (dále jen „Smluvní strany“), a to konkrétně smluvní vztah upravující prodej Služeb Provozovatele a s nimi souvisejících záležitostí on-line na základě aktivity Zákazníka na Webu. Pro vyloučení všech pochybností Smluvní strany prohlašují, že tyto Podmínky upravují veškeré smluvní vztahy vzniklé mezi Smluvními stranami v souvislosti se zakoupením Služby a rovněž podmínky užívání Webu Zákazníkem.

1.2. Službou se rozumí Provozovatelem nabízená služba, kterou cíleně na Webu prodává Zákazníkům za účelem zisku. Úplný výčet služeb se nachází v čl. 4 (dále jen „Služba“).

1.3. Zakoupením Služby Zákazník souhlasí s Podmínkami a zavazuje se je dodržovat.

2. Uzavření smlouvy o poskytování Služeb a postup jejího uzavření

2.1. Vyplněním dotazníku k příslušné Službě a uhrazení Ceny za Službu Zákazník uzavírá s Provozovatelem smlouvu o poskytování Služeb (dále jen „Smlouva o poskytování služeb nebo Smlouva“), která se řídí Podmínkami.

2.2. Zákazník vybere, o jakou ze Služeb nabízených Poskytovatelem má zájem v rámci, níž následně vyplní dotazník, ve kterém specifikuje Provozovatelem požadované informace, které slouží k řádnému a úplnému poskytnutí Služby (dále jen „Dotazník“).

2.3. Zákazník vyplní pravdivě požadované údaje: jméno, příjmení a e-mail (dále také jen „Osobní údaje“) a další potřebné údaje. Při uvedení nepravdivých údajů si Provozovatel vyhrazuje právo objednávku zákazníka neakceptovat, příp. odstoupit od smlouvy, a to prohlášením zaslaným zákazníkovi na jím zadanou e-mailovou adresu (dále jen „Prohlášení“). Současně Provozovatel peněžní částku, za kterou zákazník uhradil Službu, bezhotovostně převede na číslo bankovního účtu, ze kterého byla původně připsána na účet Provozovatele. 

2.4. Veškeré výše uvedené osobní údaje jsou zpracovávány v souladu se základními informaci o zpracování a správě osobních údajů ze strany Provozovatele (dále jen „GDPR“). Úplná znění GDPR a těchto Podmínek jsou zákazníkovi poskytnuta před uzavřením Smlouvy.

2.5. Zákazník je povinen překontrolovat správnost a úplnost údajů vyplněných dle odstavce 2.3. těchto Podmínek.

2.6. Po vyplnění výše uvedených údajů a udělení potvrzení o seznámení se a SOUHLASU s Podmínkami a GDPR Zákazník stiskne tlačítko zaplatit a následně je převeden na přehled nabízených platebních metod.

2.7. Prostřednictvím platebního systému Stripe zákazník dokončí platbu. Dokončením platby je Smlouva uzavřena. Po dokončení platby zákazník obdrží na e-mail uvedený při registraci potvrzení o uhrazení Služby. 

2.8. V případě jakéhokoliv problému v průběhu objednávky Služby, který by proces nedovolil dokončit, se zákazník může obrátit na e-mailovou adresu levneposvete@gmail.com.  

3. Odstoupení a změny Smlouvy

3.1. Zákazník po uzavření Smlouvy o poskytování služeb není oprávněn jakkoli jednostranně Smlouvu měnit či doplňovat bez předešlého souhlasu Provozovatele.

3.2. Zákazník má právo od Smlouvy odstoupit kdykoli do započetí výkonu Služby ze strany Provozovatele, a to zasláním žádosti o odstoupení od Smlouvy či o změnu Smlouvy prostřednictvím e-mailu na adresu: levneposvete@gmail.com. 

3.3. V případě započetí prací na poskytování Služby Provozovatelem již nemá Zákazník právo od Smlouvy odstoupit.

3.4. Provozovatel může kdykoli jednostranně od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu, přičemž následně Zákazníkovi vrátí peněžní částku, kterou Zákazník za Službu uhradil, postupem dle poslední věty čl. 2.3. 

4. Služby

4.1. Provozovatel poskytuje Služby na principu výpomoci s Vaší vysněnou dovolenou, nikoliv jako její kompletní zařízení. 

4.2. Provozovatel negarantuje uzavření smlouvy s třetí osobou (leteckou společností, ubytovacím zařízením apod.), jíž Zákazníkovi doporučil v rámci poskytování Služby. Provozovatel pouze vyhledává relevantní služby třetích stran a jiných poskytovatelů, které následně Zákazníkovi doporučí ve formě vlastní Služby.

4.3. Zákazník, který je spotřebitelem (tzn. je fyzickou osobou a užívá Web a Službu mimo svou podnikatelskou činnost nebo výkon povolání) výslovně souhlasí s tím, aby mu Služba byla poskytnuta ještě před uplynutím čtrnáctidenní lhůty k odstoupení od Smlouvy o poskytování Služeb podle ustanovení § 1829 Občanského zákoníku a bere na vědomí, že z toho důvodu nemá právo odstoupit od Smlouvy dle ustanovení § 1829 Občanského zákoníku.

4.4. Služba „Balíček Letenka

4.4.1. Balíček Letenka obsahuje vyhledání levné letenky dle parametrů udaných Zákazníkem v rámci Dotazníku. Může se jednat o jednosměrnou či zpáteční letenku. 

4.4.2. Veškeré informace o preferencích Zákazníka jsou sbírány z Dotazníku s názvem „Levné letenky – dotazník“ dostupný online na: https://forms.gle/qnuVqoRCaNEaXdXo6. Jakmile je Dotazník odeslán současně se zaplacením Ceny, začínají práce na finálním výstupu. V tomto momentě již není možné preference dále upravovat.

4.4.3 Balíček Letenka obsahuje: 

a) Detailní informace ohledně Provozovatelem navrhované letenky (destinace, cena letenky v době realizace Služby, termíny odletů);

b) Odkaz na Provozovatelem zvolenou nejvhodnější letenku (případně odkaz na stránky prodejce letenky).

4.4.4. Balíček Letenka NEobsahuje:

a) Jakékoli další informace ohledně Provozovatelem zvolených letenek;

b) Jakékoli další informace týkající se zvolené destinace, ubytování a dalších detailů cesty;

c) Asistenci při koupi letenky či jakoukoli další asistenci před, v průběhu, ani po Zákazníkem vybraném zájezdu, letu, cestě apod.

4.5. Služba „Balíček Letenka & Ubytování

4.5.1. Balíček Letenka & Ubytování obsahuje vyhledání nejvhodnější levné letenky a 3 nejvhodnějších ubytování dle parametrů udaných Zákazníkem v rámci Dotazníku. 

4.5.2. Veškeré informace o preferencích Zákazníka jsou sbírány z Dotazníku s názvem „Levné letenky & ubytování – dotazník“ dostupný online na: https://forms.gle/QMbCMjGLhsnUdZm98. Jakmile je Dotazník odeslán současně se zaplacením Ceny, začínají práce na finálním výstupu. V tomto momentě již není možné preference dále upravovat.

4.5.3. Balíček Letenka & Ubytování obsahuje: 

a) Detailní informace ohledně Provozovatelem navrhované letenky (destinace, cena letenky v době realizace Služby, termíny odletů);

b) Odkaz na Provozovatelem zvolenou nejvhodnější letenku (případně odkaz na stránky prodejce letenky);

c) Odkazy na Provozovatelem vybraná ubytování a jejich cenu v době realizace Služby (cena se časem může měnit).

4.5.4. Balíček Letenka & Ubytování NEobsahuje:

a) Jakékoli další informace ohledně Provozovatelem zvolených letenek;

b) Jakékoli další informace týkající se zvolené destinace, ubytování a dalších detailů cesty;

c) Asistenci při koupi letenky či jakoukoli další asistenci před, v průběhu, ani po Zákazníkem vybraném zájezdu, letu, cestě apod.

4.6. Služba „Balíček Online Asistence

4.6.1. Balíček Online Asistence obsahuje vyhledání nejvhodnější levné letenky, 3 nejvhodnějších ubytování, seznam deseti (10) zajímavých míst ve vybrané destinaci a patnáctiminutový (15 min.) online video hovor s Provozovatelem* (dále jen „Hovor“).

4.6.2. V rámci Hovoru je se Zákazníkem řešeno předem domluvené téma.

4.6.3. Veškeré informace o preferencích Zákazníka a na Hovoru probíraném tématu jsou sbírány z Dotazníku s názvem „Online asistence – dotazník“ dostupný online na: https://forms.gle/QJhHtHQJmyhcjY7E8. Jakmile je Dotazník odeslán současně se zaplacením Ceny, začínají práce na finálním výstupu. V tomto momentě již není možné preference dále upravovat.

4.6.4. Balíček Online Asistence obsahuje: 

a) Detailní informace ohledně Provozovatelem navrhované letenky (destinace, cena letenky v době realizace Služby, termíny odletů);

b) Odkaz na Provozovatelem zvolenou nejvhodnější letenku (případně odkaz na stránky prodejce letenky);

c) Odkazy na Provozovatelem vybraná ubytování a jejich cenu v době realizace Služby (cena se časem může měnit);

d) Seznam deseti (10) zajímavých míst ve vybrané destinaci;

e) Minimálně patnáct (15) minut dlouhý Hovor, na kterém je probíráno předem domluvené téma dle Dotazníku* (nejčastěji Zákazník za asistence Provozovatele nakupuje letenku na stránkách přepravce).

4.6.5. Balíček Letenka & Ubytování NEobsahuje:

a) Jakékoli další informace ohledně Provozovatelem zvolených letenek;

b) Jakékoli další informace týkající se zvolené destinace, ubytování a dalších detailů cesty;

c) Asistenci při koupi letenky či jakoukoli další asistenci před, v průběhu, ani po Zákazníkem vybraném zájezdu, letu, cestě apod., či nad rámec Hovoru*.

4.7. Služba „Balíček Dovolená Na Míru

4.7.1. Balíček Dovolená Na Míru obsahuje celkový plán dovolené na sedm (7) dní (6 nocí). Poskytovatel Zákazníkovi poskytne vyhledání nejvhodnější levné letenky, minimálně 3 nejvhodnějších ubytování a vzorový program na jednotlivé dny dovolené dle nejlepšího vědomí a svědomí Provozovatele.

4.7.2. Veškeré informace o preferencích Zákazníka jsou sbírány z Dotazníku s názvem „Dovolená na míru – dotazník“ dostupný online na: https://forms.gle/cnecCbrBX2jnFxc3A. Jakmile je Dotazník odeslán současně se zaplacením Ceny, začínají práce na finálním výstupu. V tomto momentě již není možné preference dále upravovat

4.7.3. Pokud má Zákazník zájem o Balíček Dovolená Na Míru ovšem na jiný časový horizont, než sedm (7) dní (6 nocí), považuje se tato služba za Službu „Individuální Řešení“. V rámci této alternativy Balíčku Dovolená Na Míru však kromě Ceny, která se řídí čl.  5.6., zůstávají ostatní Podmínky stejné, resp. dle čl. 4.7.

4.7.4. Balíček Dovolená Na Míru obsahuje: 

a) Detailní informace ohledně Provozovatelem navrhované letenky (destinace, cena letenky v době realizace Služby, termíny odletů);

b) Odkaz na Provozovatelem zvolenou nejvhodnější letenku (případně odkaz na stránky prodejce letenky);

c) Odkazy na Provozovatelem vybraná ubytování a jejich cenu v době realizace Služby (cena se časem může měnit);

d) Kompletní vzorový program dovolené dle specifikací Zákazníka na sedm (7) dní.

4.7.5. Balíček Dovolená Na Míru NEobsahuje:

a) Jakékoli další informace ohledně Provozovatelem zvolených letenek;

b) Jakékoli další informace týkající se zvolené destinace, ubytování a dalších detailů cesty;

c) Asistenci při koupi letenky či jakoukoli další asistenci před, v průběhu, ani po Zákazníkem vybraném zájezdu, letu, cestě apod.

4.8. Služba „Balíček Konzultace“

4.8.1. Balíček Konzultace obsahuje minimálně čtyřicet pět (45) minut dlouhý Hovor* mezi Zákazníkem a Provozovatelem na předem zvolená témata. 

4.8.2. Veškeré informace o preferencích Zákazníka jsou sbírány z Dotazníku s názvem „Konzultace – dotazník“ dostupný online na: https://forms.gle/95j3UwjFjAnR78ab7. Jakmile je Dotazník odeslán současně se zaplacením Ceny, začínají práce na finálním výstupu. V tomto momentě již není možné preference dále upravovat

4.9. Služba „Individuální řešení

4.9.1. V případě zájmu ze strany Zákazníka se lze taktéž domluvit na individuálním poskytnutí služby. Ta může obsahovat nadstandardní služby, jako zařízení transferu z letiště, výpomoc s nákupem letenky a podobně. Možné jsou veškeré kombinace služeb z jednotlivých Balíčků a jakákoliv další služba, na které se Smluvní strany dohodnou. Obecně platí pro individuální řešení následující pravidla:

a) Individuální řešení obsahuje jakoukoliv službu, na které se Smluvní Strany dohodnou, bez ohledu na to, zda je daná služba ve výčtu služeb dle čl. 4**;

b) Individuální řešení NEobsahuje jakékoliv další informace, komunikaci či službu, nad rámec předem domluvených služeb.

5. Cena

5.1. Služba „Balíček Letenka

5.1.1. Za poskytnutí Služby „Balíček Letenka“ si Provozovatel účtuje částku ve výši 249,- Kč (slovy: dvě stě čtyřicet devět korun českých).

5.2. Služba „Balíček Letenka & Ubytování

5.2.1. Za poskytnutí Služby „Balíček Letenka & Ubytování“ si Provozovatel účtuje částku ve výši 599,- Kč (slovy: pět set devadesát devět korun českých).

5.3. Služba „Balíček Online Asistence

5.3.1. Za poskytnutí Služby „Balíček Online Asistence“ si Provozovatel účtuje částku ve výši 999,- Kč (slovy: devět set devadesát devět korun českých).

5.4. Služba „Balíček Dovolená Na Míru

5.4.1. Za poskytnutí Služby „Balíček Dovolená Na Míru“ si Provozovatel účtuje částku ve výši 2499,- Kč (slovy: dva tisíce čtyři sta devadesát devět korun českých).

5.5. Služba „Balíček Konzultace

5.5.1. Za poskytnutí Služby „Balíček Konzultace“ si Provozovatel účtuje částku ve výši 1399,- Kč (slovy: jeden tisíc tři sta devadesát devět korun českých).

5.6. Služba „Individuální řešení

5.6.1. Poskytnutí Služby „Individuální řešení“ nemá fixní částku. Finanční odměna za poskytnutí této Služby je stanovena na základě individuální dohody mezi Provozovatelem a Zákazníkem.

6. Práva a povinnosti Zákazníka

6.1. Zákazník se zavazuje využívat Web a jeho funkce, včetně Služeb, výhradně v souladu s právními předpisy a těmito Podmínkami. Zákazník není oprávněn využívat Web k jakýmkoli jiným účelům nebo jakýmkoli jiným způsobem, než jak stanoví tyto Podmínky. Zákazník zejména nebude:

6.1.1. při užívání Webu nebo v důsledku toho zasahovat do práv třetích stran, Provozovatele nebo ostatních Zákazníků;

6.1.2. neoprávněně zasahovat do Webu, pokoušet se získat přístup k Webu nebo jeho funkcím jiným způsobem než prostřednictvím příslušného rozhraní;

6.1.3. jakýmkoli způsobem rozmnožovat, pozměňovat, provádět dekompilaci či jinak zasahovat do softwaru zajišťujícího chod Webu, souvisejících zdrojových kódů a dokumentace, pokud k tomu není výslovně oprávněn;

6.1.4. užívat Web způsobem, který by ho mohl poškodit nebo ztížit jeho chod (včetně zásahu do hardware, na kterém je Web zprovozněn);

6.1.5. kopírovat jakýkoli obsah Webu včetně nabídek Služeb, využívat Web nebo jeho obsah ke komerčním účelům bez předchozího souhlasu Provozovatele;

6.1.6. využívat Web k zasílání nevyžádaných zpráv, škodlivých počítačových programů a dalšího nelegálního či obtěžujícího obsahu; a

6.1.7. tajit, zakrývat či falšovat svou totožnost.

6.2. Zákazník je povinen uhradit Cenu za Službu neprodleně a bez zbytečných průtahů. Zároveň je povinen při poskytování Služby Provozovateli poskytovat plnou součinnost.

7. Práva a povinnosti Provozovatele

7.1. Provozovatel se zavazuje vynaložit přiměřené úsilí k tomu, aby Web byl dostupný a funkční. Návštěvník však bere na vědomí, že ani přes toto úsilí Provozovatele Web nemusí být vždy plně k dispozici, zejména z důvodů nutné údržby hardwarového a softwarového vybavení Provozovatele, popř. nutné údržby hardwarového a softwarového vybavení třetích osob. Provozovatel není odpovědný za jakoukoli škodu vzniklou Návštěvníkovi z důvodu nedostupnosti či nefunkčnosti Webu.

7.2. Provozovatel vynakládá při poskytování Služeb své nejlepší úsilí, aby Zákazníkovi doručil Službu v náležité kvalitě.

7.3. Provozovatel nenese odpovědnost za narušení bezpečnosti Webu a přenášených informací, ke kterému došlo nezávisle na vůli Provozovatele, i přes vynaložení přiměřeného úsilí k zabezpečení informací ze strany Provozovatele.

7.4. Provozovatel nenese odpovědnost za neuzavření smluvního vztahu s třetí osobou, jež byla Zákazníkovi ze strany Provozovatele poskytnuta, či za nedostupnost letenky či jiné služby v době rezervace Zákazníkem. Provozovatel neodpovídá za újmu (majetkovou či nemajetkovou) způsobenou v souvislosti s poskytováním Služeb dle čl. 4 Podmínek, nejedná-li se o úmysl či hrubou nedbalost.

8. Ochrana osobních údajů Zákazníka

8.1. Filip Komínek je správcem a zpracovatelem osobních údajů poskytnutých Zákazníkem při online nákupu Služby na webových stránkách Levně po světě https://cestujlevneposvete.cz. Způsob správy a zpracování osobních údajů Zákazníka nalezne Zákazník v Zásadách ochrany osobních údajů („GDPR“) na Webu. Zákazník tímto prohlašuje, že mu výše uvedené informace byly poskytnuty před uzavřením Smlouvy, že se s jejich zněním seznámil a je s ním plně srozuměn. Zákazník v souladu s výše uvedeným tímto uděluje SOUHLAS se zpracováním jeho osobních údajů za podmínek dle GDPR. 

9. Informace pro zákazníka – spotřebitele

9.1. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

9.2. Cenu vstupenky/permanentky je Zákazník povinen uhradit při jejím objednání. Náklady na prostředky komunikace s pořadatelem (tj. služby internet) se řídí cenou služeb, které k tomuto účelu Zákazník využívá u jím zvoleného poskytovatele služeb. 

9.3. Smlouva uzavřená dle čl. 3 těchto Podmínek zavazuje smluvní strany do okamžiku skončení poskytování Služeb, nestanoví-li tyto Podmínky jinak.

9.4. Odstoupení zákazníka

9.4.1. Zákazník bere na vědomí, že v souladu s § 1837 písm. a) Občanského zákoníku není oprávněn od Smlouvy dle čl. 2 odstoupit.

9.4.2. Případné spory mezi Zákazníkem a Provozovatelem, které nebudou vyřešeny smírnou cestou, budou předloženy obecnému soudu ČR.

9.5. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

9.5.1. V případě sporu mezi Zákazníkem, který je spotřebitelem, a Provozovatelem, který se nepodaří vyřešit smírnou cestou, je Zákazník oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení předmětného spotřebitelského sporu k České obchodní inspekci, Štěpánská 15, 120 00 Praha 12, E-mail: adr@coi.cz. 

10. Reklamace

10.1. Provozovatel neodpovídá za vyšší než očekávanou cenu letenek, ubytování, zájezdu apod.

10.2. V případě zjištění vady Služby může Zákazník Provozovateli vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění zasláním e-mailu na adresu levneposvete@gmail.com či dopisu na adresu sídla Provozovatele. V reklamaci musí Zákazník zvolit, jak chce vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůže následně měnit bez souhlasu Provozovatele. Reklamaci vyřídí Provozovatel v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění. V případě, že nedojde k zvolení způsoby řešení vady, máte práva na (i) odstranění vady opravou a (ii) přiměřenou slevu z Ceny. 

11. Závěrečná ustanovení

11.1. Smlouva o poskytování služeb je jednorázová a skončí splněním, jakmile Provozovatel poskytne Službu Zákazníkovi (tj. doručí Zákazníkovi obsah Služby dle Podmínek, pokud není dohodnuto jinak).

11.2. Smlouvu o poskytování služeb lze uzavřít v českém jazyce. Provozovatel uchovává elektronické záznamy o jejich uzavření za podmínek dle čl. 8.

11.3. Stane-li se kterékoli ustanovení těchto Podmínek neplatným, neúčinným nebo nevymahatelným, zůstává platnost, účinnost a vymahatelnost ostatních ustanovení Podmínek neovlivněna a nedotčena, nevyplývá-li z povahy daného ustanovení, obsahu Podmínek nebo okolností, za nichž bylo toto ustanovení vytvořeno, že toto ustanovení nelze oddělit od ostatního obsahu Podmínek.

11.4. Ukáže-li se některé ustanovení Podmínek zdánlivým, posoudí se vliv této vady na ostatní ustanovení této Smlouvy obdobně podle § 576 OZ.

11.5. Zánikem Smlouvy o poskytování služeb nezanikají práva a povinnosti, která ze své povahy mají trvat i po zániku této Smlouvy. 

11.6. Provozovatel je oprávněn tyto Podmínky kdykoliv libovolně doplňovat či měnit. Změny Podmínek nemají vliv na již uzavřené Smlouvy o poskytování Služeb. 

11.7. Vylučuje se použití ustanovení § 557 Občanského zákoníku.

11.8. Tyto Podmínky jakož i veškeré právní vztahy na jejich základě vznikající se řídí právním řádem České republiky. K řešení případných sporů budou příslušné soudy České republiky, místní příslušnost bude určena dle sídla Provozovatele, ledaže soudní příslušnost nelze dle právního předpisu sjednat odchylně od právního předpisu.

11.9. Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 21.6.2023

*Provozovatel má právo vybrané téma odmítnout konzultovat, pokud se domnívá, že nemá s podstatou cestování nic společného. Taktéž má právo kdykoliv video-hovor ukončit, v případě že dojde k zásahu do jeho osobních či osobnostních práv či do soukromí Provozovatele a osob Provozovateli blízkých. Hovor je uskutečněn s Provozovatel a/nebo Karolínou Kociánovou, dat. nar. 20.4.2001, bytem Alešova 585, 293 01, Mladá Boleslav, Česká republika

**Pokud se jedná o kteroukoli Službu či jen její část, jež je výčtu čl. 4 Podmínek, vztahují se na ni obdobně veškeré podmínky a pravidla pro danou Službu.